UKR ENG
УВIЙТИРЕЄСТРАЦІЯ
допомогти
статтi
статтi
На що звертають увагу рекрутери, переглядаючи ваш facebook
На що звертають увагу рекрутери, переглядаючи ваш facebook
У своїй попередній статті ми радили претендентам при пошуку роботи підписуватися на сторінки потенційних роботодавців в соціальних мережах. Крім того, що там вже можуть бути розміщені цікаві для вас вакансії, це відмінний спосіб безпосередньо поспілкуватися з рекрутером і відправити йому на розгляд своє резюме на розгляд або на випадок, якщо компанії в майбутньому знадобиться саме такий фахівець як ви.

Здавалося б все легко і просто. Але тут, як і скрізь, є свої підводні камені. Адже рекрутер, якщо зацікавиться вашою кандидатурою, захоче знайти про вас більше інформації. І, в першу чергу, він зайде ... на вашу сторінку. Тому ваш профіль у соціальній мережі повинен стати для вас візитною карткою. Добре продуманою візитною карткою, яка зможе представити вас як професіонала в певній сфері діяльності або, як мінімум, серйозну людину, що шукає роботу.

Для того, щоб HR майбутнього роботодавця не зарубав вашу кандидатуру ще до прочитання резюме, а будьте впевнені, перед тим як з ним ознайомитися фахівець з персоналу захоче спочатку просто ближче вас розглянути і зайде до вас «в гості», слід дотримуватися кількох правил оформлення своєї сторінки в соціальній мережі.

Отже, по порядку:
• Зробіть свій профіль загальнодоступним. Підпишіться на сторінки або групи компаній, в яких ви раніше працювали. І постарайтеся, щоб у вас в друзях виявилося якомога більше ваших колишніх колег. Інакше слово «комунікабельність» в вашому резюме для рекрутера прозвучить як порожній звук.
• Стати учасником профільних співтовариств. Активно беріть участь в обговореннях цікавих вам тим, публікуйте, по можливості, свої статті або фото. Покажіть себе як професіонала в своїй області.
• Зверніть увагу на те, який у вас на сторінці варто статус. Приберіть фрази типу «Від роботи коні дохнуть» або «Відчуваю себе Робінзоном, не можу дочекатися п'ятниці». Якщо ви перебуваєте в активному пошуку роботи, найкраще так про це і написати. І додати пару слів про бажаної посади.
• Подивіться критичним поглядом на розміщення в вашому профілі фото. Серед них не повинно бути дуже особистих і, вже точно, ніяких фотографій в оголеному вигляді, і навіть в купальнику. Або видалите такі зображення, або залиште доступ до них тільки обмеженому колу осіб. Якщо у вас на тілі є татуювання, які в принципі можна приховати одягом, наприклад на плечі, фото, де їх видно теж краще прибрати.
• Публікуйте фото, на яких ви запечатані в робочій обстановці. Тільки прослідкуйте, щоб на них не було інформації, яку можна класифікувати як комерційну таємницю. Наприклад, відкритий монітор зі звітами і графіками, що стосуються діяльності колишніх роботодавців.
• А ось фото, на яких ви займаєтеся спортом, відпочиваєте в колі друзів (тільки без алкоголю і в пристойному вигляді), гуляєте з собакою можна залишити. Припустимо також розміщення на сторінці фотографій, що стосуються ваших захоплень і хобі. Вони як раз розкажуть про вас як про всебічно розвиненому людині. Тільки помістіть їх в окремий альбом і дайте йому відповідну назву.
• Приберіть зі своєю «стіни» все різкі висловлювання на політичні та релігійні теми. І не різкі теж. А ще всі анекдоти, картинки, афоризми всяких доморощених «Конфуцій» і тому подібний інформаційне сміття. Ви, перш за все, людина, яка думає про роботу і реалізації свого потенціалу. Саме таке враження повинно скластися про вас у тих, хто зайде на вашу сторінку.
• Прослідкуйте, щоб в списку ваших друзів і підписок не було сторінок відверто еротичного характеру, екстремістського спрямування та спільнот, які транслюють дешеві сенсації. Якщо з першими двома все зрозуміло, то останні просто охарактеризує вас як несерйозного людини, що займається бездумним серфінгом в інтернеті.
• Синхронізуйте резюме і сторінку в соцмережі. Місця і періоди роботи і навчання в них повинні збігатися. Приберіть жартівливі назви військових частин та інших подібних закладів, які ви розмістили заради приколу.
• Залиште на сторінці мінімум особистої інформації. Батьків, подружжя і дітей можна вказати. А ось про те, що ви розлучаєтеся з дружиною або страждаєте від любові до пишногрудої блондинці з ніком «Голубоглазая Кішечка», стороннім краще не знати.

До речі, якщо ви думаєте, що відправивши своє резюме з сайту з пошуку роботи, ви уникнете таких перевірок, поспішаю вас розчарувати. За останніми даними 75% рекрутерів переглядають інформацію про претендентів в соціальних мережах. Всюдисущий Google за запитом, який містить ПІБ легко знайде всі ваші сторінки. Так що, перед пошуком роботи краще провести ревізію всіх своїх акаунтів, і тоді вони теж зможуть допомогти вам в цій нелегкій справі.

У наступній статті ми поговоримо про те, як справити хороше враження на роботодавця під час першої розмови по телефону.

залишити вiдгук

Ви не авторизованi.

УВIЙТИ