UKR ENG
УВIЙТИРЕЄСТРАЦІЯ
допомогти
Розширення бізнесу
Розширення бізнесу
Програма бізнес-акселерації проводиться для діючого бізнесу. Під керівництвом досвідчених тренерів підприємці набувають сучасні знання та навички, вчаться розвивати і масштабувати свій бізнес.

Програма заснована на групових модулях і індивідуальних консультаціях підприємців з питань найбільш ефективної реалізації бізнес-проектів до рівня позначених показників.

Навчально-консультаційні модулі проводяться з питань ведення та розвитку свого бізнесу - як підбирати команду, співробітників, як ставити завдання і домагатися від людей їх виконання, як сформувати продукти, як організовувати і проводити продажу, як укладати угоди, як контролювати і планувати фінанси, як розмовляти і проводити переговори з постачальниками, замовниками, партнерами, як взаємодіяти з конкурентами, як перевіряти ідеї на працездатність і комерційну реалізацію і т.д.

Слід зазначити, що основними умовами участі у проекті є:
  • Українське громадянство, та проживання в Одеському регіоні;
  • Наявність оригіналів наступних документів: паспорт, ІПНФО, довідка ВПО (за наявністю);
  • Діючий бізнес, дата офіційної реєстрації якого не менш ніж пів року до дати заповнення анкети;
  • Форма власності бізнесу може бути тільки «Фізична особа-підприємець» (ФОП);
  • Наявність виписки з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • Наявність Витягу з реєстру платників єдиного податку;
  • Наявність розрахункового рахунку, відкритого на ФОП;
  • Приймати участь у програмі може суто власник бізнесу, на якого оформлені всі вище перераховані документи;
  • Вік учасника від 18 до 65;
  • Обов’язкова заповнена реєстраційна анкета кандидата до участі в програмі;
  • Бажання та можливість відвідувати заняття;
  • В кінці навчання учасники програми представляють свої бізнес-проекти з розвитку підприємства.
По результатам захисту незалежною комісією будуть обрані найкращі бізнес-проекти випускників навчальних програм, які отримають гранти на розвиток існуючого бізнесу - до 80 000 гривень. Умови отримання грантових коштів:

Основні положення:
1.    Грант можуть отримати учасники, які захистили свої випускні проекти перед незалежною комісіэю.
2.    Комісія приймає рішення шляхом таємного голосування, результати якого оскарженню не підлягають.
3.    Критерії оцінки проектів наступні:
-    обґрунтування та реалістичність проекту в цілому, наявність фінансової та маркетингової стратегії;
-     знання ринку (клієнти, конкуренти), наявність інноваційної складової;
-    особистий внесок учасника (наприклад, власні фінансові вкладення, рівень опрацювання аналізу ринку / ціни, облік ризиків, конкуренти, партнери і т.п.)
-     екологічність проекту / соціальна складова / створення робочих місць;
-     строки окупності бізнесу та його конкурентоздатність і життєздатність;
-     необхідність залучання грантових коштів у проект.

*       Додаткові бали можуть отримати проекти, які відносяться до одного з секторів бізнесу: ІТ / торгівля через Інтернет; сільське господарство; туризм; соціальне підприємництво.

4.    Вартість обладнання в гривнях не повинна бути нижче, ніж 80 000 грн. Різницю між вказаною у випускному проекті необхідною сумою та сумою гранту учасник повинен компенсувати за власний рахунок;
5.    Якщо загальна сума витрат становить менше 80 000 грн, переможець повинен повернути невикористані кошти на рахунок МБФ «Карітас України»;
6.    Гранти будуть розподілені наступним чином:
-     незалежна конкурсна комісія шляхом рейтингового оцінювання виявить переможців;
-     переможець отримає 80 000 грн. на закупівлю основних фондів;
-     інші учасники отримають сертифікат про проходження навчання;

7.    Грант надається тільки для закупівлі обладнання, техніки та інших основних засобів (за винятком нерухомості і автотранспортних засобів);
8.    Кожна одиниця витрат повинна бути чітко обґрунтованою;
9.    Одразу після оголошення результатів, для отримання гранту переможці повинні виконати наступні дії:
-     написати заяву на отримання благодійної пожертви;
-     представити  копії реєстраційних документів та календарний план роботи ФОП на 1 рік;
-     зробити виписку з банку про наявність рахунку з реквізитами та відсутністю заборгованості;
-     надати перелік необхідного обладнання;
-     отримати від постачальників рахунки-фактури на ФОП;
-      підписати угоду з МБФ «Карітас України» щодо умов отримання грантових коштів;
-     після закупівлі обладнання надати співробітникам проекту підтверджуючі закупівлю документи, а саме: видаткова накладна, платіжне доручення або фіскальний чек.
-     написати звіт про використання грантових коштів;
-     періодично надавати співробітникам проекту інформацію про роботу підприємства.

10.     Одержувач гранту самостійно несе всі податкові та операційні витрати, що виникають у зв'язку з отриманням гранту (комісія на наложлений платіж, доставка та ін.).

Також є можливість взяти участь у національному обміні бізнес-візитами підприємців-переможців з інкубаційних програм з подібними успішними бізнесами в Україні.

Заповнити анкету на участь у програмі можна за посиланням, вибравши місто, де вам буде зручніше відвідувати заняття:
м.Одеса: https://u.to/BlsiFQ дедлайн прийому заявок 15.07.2019 старт програми навчання 20.07.2019*
м.Білгород-Дністровський: https://u.to/TlsiFQ дедлайн прийому заявок 25.07.2019 старт програми навчання 27.07.2019*
м.Ізмаїл: https://u.to/bFsiFQ дедлайн прийому заявок 25.07.2019 старт програми навчання 27.07.2019*
*дати можуть бути змінені

залишити вiдгук

Ви не авторизованi.

УВIЙТИ