UKR ENG
УВIЙТИРЕЄСТРАЦІЯ
допомогти

Відкриття бізнесу

Програми інкубатори тривають від 5 до7 тижнів кожна й призначені для підприємців-початківців. Для обраних бенефіціарів тренінги для малих груп будуть проводитися в трьох цільових містах (Одеса, Білгород-Дністровський та Ізмаїл). Тренінги проводяться експертами, й розмір груп дозволяє тренерам контролювати напряму. Основними темами, що розглядаються в програмі-інкубаторі, є:

1. Мотивація та знайомство: обговорення програми, її основних частин, знайомство з учасниками та вчителями. Презентація попередніх учасників таких же /подібних програм.
2. Планування: запуск власних проектів та програм (стратегія "Блакитних океанів", стратегічний макет, основи планування). Створення перших бізнес-планів з можливістю консультацій у експертів. Презентації проектів з подальшими рекомендаціями.
3. Правові аспекти бізнесу та бухгалтерського обліку (2 сесії та персональні консультації. Також включені презентація надання грантів, вимоги та обмеження). Головний результат кластеру – розробка особистого фінансового плану.
4. Маркетинг та робота з клієнтами (загальна презентація про маркетинг, збут, торгівлю через Інтернет та персональні консультації). Головний результат кластеру – розробка маркетингової частини проекту з подальшою презентацією. 
5. Управління персоналом. Лекція з юридичної та бухгалтерської реєстрації працівників. Лекція з формування колективу (team building), мотивації працівників.
6. Підготовка презентації (юридичні та фінансові консультації, відповіді на поширені запитання; розповідь, візуальна презентація; факультативно; спеціальні лекції, що базуються на конкретних потребах групи та/або ‘креш-тести’ проектів учасників. 
7. Презентація та захист проекту (підготовка документів, презентація перед експертною виборчою комісією, рішення виборчої комісії).

По результатам захисту незалежною комісією будуть обрані найкращі бізнес-проекти випускників навчальних програм, які отримають гранти на відкриття бізнесу - до 30 000 гривень. Умови отримання грантових коштів:

• Після оголошення результатів переможцю необхідно зареєструватися як ФОП;
• Відкрити банківський рахунок на юридичну особу та надати співробітникам проекту всі відповідні документи;
• Після успішної реєстрації ФОП, та Надання всіх необхідних документів, Переможець надає рахунки на придбання необхідного обладнання (матеріалів або інструментів), які запечуть его роботу;
• У свою чергу співробітник проекту «ТЕПМ», повинен перевірити достовірність рахунків;
• В разі надання переможцем достовірних даних, остаточна сума грантових коштів перераховується на його рахунок, для подальшою закупівлі основних фондів;
• Переможець надає звіти із закупівель, а співробітник проекту здійснює моніторингову діяльність

Також є можливість здійснити національний обмін бізнес-візитами підприємців-переможців з інкубаційних програм з подібними успішними бізнесами в Україні.

Заповнити анкету на бізнес-інкубатор.






залишити вiдгук

Ви не авторизованi.

УВIЙТИ